Літо – фієста: чому Іспанія – ідеальний варіант для всіх
Ера цифрової клієнтоорієнтованості вже настала
Ви знали, що сучасні клієнти туристичних агенцій гуглять перед відпочинком, воліють приймати більше рішень і чекають миттєвої комунікації? Розпитали для вас у експерта, чому нові часи змушують подружитися з онлайн-продажами.
Аліна
Бухта Head of sales franchising Join UP!
|
ПОТРЕБИ НОВОГО ЧАСУ
Туристичний бізнес – як дитина, яка швидко росте і розвивається, в неї з’являються нові потреби та інтереси. Якоїсь миті вже недостатньо дати їй в руки товстий каталог з красивими картинками – необхідно проявити емпатію, зрозуміти, хто вона, її інтереси та мотиви. Важливо навчитися розуміти кожного туриста, аби трансформувати його бажання в реальний тур. А незмінним залишається одне – бажання людини подорожувати, пізнавати себе та світ.
У сучасній тревел-індустрії фокус, безперечно, змістився з офісів на інтернет-простір. І це не просто слова, а й цифри. Плануючи мандрівку, ми перш за все йдемо в Інтернет – і ось вже скролимо Instagram і вводимо пошуковий запит до Google.
Статистика показує, що 65% виторгу від продажів на світовому туристичному ринку було отримано онлайн. Необхідно розуміти, що такі зміни не сталися миттєво. Індустрія онлайн-бронювання розвивається і вже має свою чималу історію. Ви знали, що перша онлайн агенція була відкрита компанією Microsoft ще в 1996 році, а перша пошукова система готелів з онлайн бронюванням – в 1994? Якщо раніше, щоб придбати квиток на поїзд або літак, необхідно було вийти з дому, то сьогодні всього за два кліки бажаний квиток опиняється у вашому смартфоні.
А ЩО З ОФІСОМ?
Туристичний бізнес – це насамперед сфера послуг, важливою ланкою якої є якісна консультація, вміння заздалегідь передбачати, чого хоче турист. Як би швидко не розвивався онлайн-напрямок, все ж для нього не є характерним ідеальне знання продукту. Онлайн-купівля неупереджена та ігнорує ключові потреби туриста, адже йому необхідний персоналізований підхід і актуальна інформація.
Турагент – це не просто менеджер, а й психолог, під час спілкування з ним мандрівник має зрозуміти, яким мусить бути бажаний для нього відпочинок. Тому для того щоб досягти успіху в туристичному бізнесі, важливо швидко реагувати, трансформуватися і постійно прокачувати комунікаційні навички.
РОЗУМНИЙ СИМБІОЗ
Агенціям сьогодні необхідно розвиватися, практикуючи не лише особисту, а й цифрову емпатію. Зрозуміти свого туриста та його мотивацію – це не запропонувати знижку та випустити акцію. Необхідно слухати та задовольняти потреби клієнта. Знання, послідовність та зручність, безпека та стабільність, дружелюбність та лояльність – це основні ключі до серця та гаманця туриста.
Join UP! to travel працює в режимі реального часу, використовуючи безліч інструментів: простий та зручний сайт для мандрівників, лендінги, пошукову та медійну рекламу, інструменти SMM. Окремо хочу виділити наш мобільний додаток, де турист має можливість не тільки вибрати тур, а й забронювати його, оплативши повністю чи скориставшись послугою розстрочки.
ЧОГО ХОЧУТЬ МАНДРІВНИКИ
Як зрозуміти, чи встигаєте ви за сучасними тенденціями? Якщо ви давно не використовували факс для бронювання туру в оператора і не надсилаєте листівки туристам поштою – ще не все втрачено. Просто необхідно поглянути на свою роботу та цільову аудиторію з іншого боку. Використовувати у своїй комунікації з туристами весь потенціал та застосовувати різні інструменти їхнього залучення, зокрема – диджитал. Адже нехтування онлайн-продажами – прямий шлях до відтоку чималої частини потенційних туристів.
Процес продажу залежить від стосунків, турист має довіряти тому, що ви продаєте, де та як. Приділіть увагу своєму маркетингу та воронці продажів. Персоналізуйте контент на сайті та каналах просування, оцініть, який посил ви передаєте споживачеві. Можливо, туристу необхідне натхнення або додаткова інформація замість голих цін та повідомлень про «гарячий тур», а можливо, у вашій комунікації немає спонукання до бронювання.
80% туристів, які звертаються до агенції, вже знають, куди хочуть вирушити в подорож. Їм потрібна допомога в реалізації – покупка, яка надихне, а не обмежить. У сучасних реаліях нам необхідно не лише якісно, а й швидко комунікувати з туристом, він уже не буде годинами і днями чекати на пропозиції від агента.
ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ
Пандемія змінила очікування споживачів щодо онлайн-покупок. Якщо раніше в Україні онлайн-туристи складали лише 7 %, то сьогодні цей показник збільшився вдвічі і відчутна подальша стратегія зростання. Наприклад, конверсія з мобільного додатка Join UP! становить 23 %. Потреби та очікування туристів змінюються, 80% клієнтів вибирають та бронюють тури в агенціях, що диджиталізовані.
Протягом найближчих 5-10 років індустрія онлайн-бронювання подорожей, на мою думку, може зрости більш ніж удвічі.
Уже зараз у мобільному додатку Join UP! – більше 10 000 підборів туру щодня, і ці показники щодня зростають.
Ера цифрової клієнтоорієнтованості вже настала, і необхідно якісно надавати послуги в тенденціях диджиталізації. Пошук та бронювання турів мають бути простішими і більш особистими для мандрівника. Якщо раніше клієнт повністю покладався на досвід менеджера, а також поради друзів та знайомих, то зараз для нього важливо не тільки приймати кінцеве рішення, а й самостійно вивчити напрямок, готелі, цінову політику.
Якщо ви не готові самостійно виходити за рамки «очікування туриста в офісі», але хочете крокувати в ногу з часом, навчатися та розвиватися, ми будемо раді бачити вас у мережі Join UP! to travel.
У нашій мережі понад 130 найсильніших офісів по всій Україні, а також Білорусі, де туриста оточують професіоналізмом та турботою. Щодня ми працюємо над тим, щоб спонукати клієнта перейти від пошуку туру до наступного етапу – покупки. І який би шлях він не вибрав, з ним завжди буде на зв’язку менеджер нашого франчайзингового офісу, готовий підтримати та відповісти на важливі питання.