Агентам

Умови оплати турів

У вас є 2 способи оплатити замовлення

  1. За договором (повна оплата протягом 1 банківського дня після підтвердження)
  2. За умовами акції PitSTOP (Pit STOP! Вигідні умови оплати) – (увійдіть як агент, щоб бачити примітки *,**)

УВАГА! Згідно п. 5.1.3 Договору датою оплати заявки вважається дата надходження коштів на розрахунковий рахунок туроператора Join UP!. Просимо уважно дивитися на дату валютування (дата зарахування грошових коштів). Туроператор не несе відповідальності за час проведення платежів банківською установою.

У випадку порушення умов оплати заявок Туроператор залишає за собою право призупинити доступ до системи он-лайн бронювання туристичного продукту та нарахувати штрафні санкції згідно умов Агентського договору.

Способи оплати

Оплату замовленого Турпродукту слід здійснити відповідно до виставленого рахунку.

***У випадку несвоєчасної оплати, усі наступні платежі зараховуються по курсу на момент оплати, але не нижче, ніж курс підтвердження бронювання.

Гарантійні листи

Гарантійні листи приймаються з підписом керівника та печаткою підприємства (за наявності), оформлені виключно за зразком.

Гарантійні листи/Гарантійні повідомлення беруться в роботу тільки за заявками, в яких дата початку туру припадає на наступний день після дати підтвердження заявки, або підтверджені в п’ятницю з вильотами у вихідні, понеділок або святкові дні (прирівнюються до вихідних).

За заявками, підтвердженими до 12:00, Гарантійні листи/Гарантійні повідомлення приймаються з датою гарантії оплати виключно в той самий день.

Для заявок, у яких місто вильоту відрізняється від міста фактичного проживання туристів, є можливість надіслати Гарантійний лист/Гарантійне повідомлення у разі підтвердження заявки в суботу, неділю чи святковий (не банківський) день із датою вильоту на другий банківський день. Така заявка має бути оплачена в перший банківський день до 16:00.

Гарантійні листи не беруться в роботу без оригінального підпису керівника підприємства.

Компанія Join UP! залишає за собою право відмовити у прийнятті Гарантійного листа/Гарантійного повідомлення.

Повернення коштів

Повернення грошових коштів здійснюється виключно на розрахунковий рахунок платника, який здійснював платіж, та лише при наявності оригіналу листа-звернення. Сканкопії таких листів, які були додані в особистому кабінеті, не розглядаються.

Необхідні документи:

Для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців:

  • оригінал листа, оформлений за зразком з підписом керівника та печаткою підприємства (при наявності)

Для фізичних осіб:

  • оригінал листа, оформлений за зразком
  • копія національного паспорта (сторінка 1, 2 з актуальною фотографією, відміткою про реєстрацію)
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду
  • копія квитанції про оплату турпродукту

Копії усіх документів завіряються власником (дата, підпис, згідно з оригіналом (копія вірна)).

Взаємозарахування невикористаних коштів

Для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців: проводиться на підставі листа, оформленого за зразком на фірмовому бланку, з підписом керівника і печаткою підприємства (при наявності).

Для фізичних осіб: взаємозалік – неможливий. Можливий тільки повернення коштів.

Важливо! Усі взаєморозрахунки проводяться виключно у гривні і розносяться на нову заявку відповідно до умов оплати.


Усі необхідні відскановані документи, окрім листів на повернення грошових коштів, необхідно прикріпити до заявки в особистому кабінеті та написати повідомлення у відповідній темі.


Телефон для довідок: (044) 303-99-99