Вакансії — Join UP!

Агентам

Вакансії

Якщо вас зацікавила вакансія в Групі Компанії Join UP!, сміливо відправляйте своє резюме.

Якщо на цей момент у нас немає вакансії відповідною вашому досвіду і кваліфікації, але Ви дуже хочете працювати в Групі Компанії Join UP! не потрібно чекати, потрібно діяти!

Надішліть Ваше резюме та супровідний лист, в якому опишіть, чим саме Ви можете бути корисні нашій Компанії та чому саме Ви повинні стати нашим новим співробітником.

Актуальні вакансії:

  1. Service Destination Lead (Ukraine/Poland)

  2. Customer Support Specialist Join UP! (Україна)

  3. Community Manager (Україна)

  4. Дизайнер інтер'єру (Україна)

  5. Менеджер з бронювання (Алмати)


Service Destination Lead (Ukraine/Poland)

Обов'язки:

In this position, your main responsibilities would include:

Guest relations:

  • Excellent customer service skills and can maintain positive relationships with guests.
  • Ensures effective communication regarding travel details and responds to any questions or queries.

Interaction with suppliers:

  • Coordinates with host companies and hotels to ensure a high level of service for guests.
  • Checks hotels against quality standards and ensures compliance.
  • Manages any conflicts and provides prompt solutions.
  • Work with internal and external processes to improve the tourist experience at destinations.

Guiding:

  • Collaborates with guides to ensure their availability and qualifications.
  • Implements best practices and standards to ensure quality guidance.
  • Organize the preparation of destinations for the season and work on the implementation of updated products from the tour operator.

Hospitality:

  • Shows great hospitality and strives to provide guests with the best possible experience.
  • Proactively responds to guests’ needs and wants.

Customer Support Specialist Join UP! (Україна)

Обов'язки:

  1. Працювати з системою бронювання (підтвердження бронювань, внесення змін, інформування туристів про зміни тощо)
  2. Взаємодіяти з партнерами для вирішення питань туриста
  3. Обробляти звернення туристів/пасажирів
  4. Приймати вхідні дзвінки
  5. Шукати та пропонувати оптимальні рішення для клієнтів
  6. Надавати консультативну підтримка клієнтів / потенційних клієнтів
  7. Здійснювати вихідні інформативні дзвінки

Community Manager (Україна)

Обов'язки:

  • Моніторити згадки в соціальних мережах і на сайтах для відгуків;
  • Відповідати на коментарі та повідомлення;
  • Надавати консультації клієнтам SkyUp & Join UP!;
  • Вирішувати конфліктні ситуації;
  • Відповідати на скарги, проводити службові розслідування за скаргами користувачів соціальних мереж, надавати результати розслідування клієнту.

Дизайнер інтер'єру (Україна)

Обов'язки:

  1. Формування концепції інтер’єру
  2. Розробка дизайну інтер’єру відповідно до нашого бренду
  3. Створення фотореалістичних візуалізацій у 3DsMax
  4. Комунікація з замовниками, формування підсумків зустрічі, підготовка мудбордів проекту

Менеджер з бронювання (Алмати)

Обов'язки:

  1. Бронювання турів (бронювання, перебронювання та підтвердження заявок, додаткових послуг)
  2. Підготовка та відправлення румінг-листів, списків на авіапереліт, трансфери тощо
  3. Оперативне вирішення проблемних ситуацій щодо бронювання гарантованих номерів
  4. Розрахунок індивідуальних запитів
  5. Взаємодія із партнерами

Ми шукаємо людей, які хочуть вчитися і зростати разом з нами, вміють нестандартно думати, готові брати на себе відповідальність за свою роботу і щиро люблять те, чим займаються. Натомість ми надамо можливість реалізовувати круті проєкти, втілювати свої ідеї, професійно розвиватися, спілкуватися з експертами у сфері туризму, працювати з командою кращих фахівців і подорожувати. Хочеш до нас?

Тоді ми чекаємо резюме з фото і побажаннями щодо заробітної плати

Успіхів! І до зустрічі на співбесіді!